Kanske x5

Var ett tag sen nu vi var ute. Messade lite kompisar om de ville haka med på krogen på onsdag och fick rätt omgående svar från de flesta. Alla, alla sa dock kanske på ett eller annat vis. Jag tycker det är lite underhållande, antingen blir vi ca tio personer eller nästan inga alls. Återger här sms:en jag fick som svar:

Lollo: Vet ej vi får se :-)

Sarah: Ja eventuellt :) kram

Camilla: Vi får se har lite problem :-I men jag ringer paw onsdag å ser hur d e då :-D

Kerstin: Jaha :) låter trevligt. Fast är inte säker på om jag kan. Kram

Nea: Ja kanske det. Beror lite på hur mycket plugg jag sitter på. Kram :)

Emy och Malin är dock på så nu är vi några st. Hoppas fler kansken blir till ja:D. Nu är vi fyra pers iaf så kul blire, vi fyra drog ju ut för inte så längesen heller. Vill fler med? Välkomna ut på dansgolvet, kram! // Max Colliander


Kommentarer
Postat av: Madde

Kul blir det verkligen, även om vi inte blir fler! :)

2009-12-07 @ 19:41:46
URL: http://iwantnothing.blogg.se/
Postat av: Ems

SV: Nej dom har inte kommit än :(

Förlåt jag svarade aldrig på ditt sms! Jag låg och var sjuk och mattias kollade mobil och sedan glömde jag >_> Men kan inte på onsdag.. har plugg och så kanske jag flätar in dreadsen ;) Det skulle vart roligare om ni gick ut i helgen istället, då kunde jag följa med D:

2009-12-08 @ 08:44:26
URL: http://eothain.blogg.se/
Postat av: mamma

hej, massor av kramar fran ett hett australien (ca 46 grader)

2009-12-08 @ 08:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0