O/lika uppdrag #004

I väntan på tåget hem på spår tre i Sthlm misstänkte jag att de ändrat spår då tåget inte kom in. Plötsligt gick alla åt ett håll och sen såg jag att det var spårändrat. Sa det till några som satt och letade mig fram till spår elva tillsammans med en annan. Vi snacka hela vägen och satt sen o babbla en massa på tåget. Hon var en student som precis börjat plugga i Uppsala men varit nere hos pojkvän och familj i Lund.

Kom på tanken när tåget nästan var framme i Uppsala, och kände att det faktiskt var ett rätt bra läge. Jag vill ju gärna göra uppdragen lite svåra. Madde vet att jag tycker hon är världens snyggaste o så mkt utmaning o säga det till henne äre ju inte.

Så jag sa helt sonika "Får jag säga en sak, bara liksom vad jag tycker". Så sa jag att jag tyckte hon va snygg:D. Sen fixa jag till samtalet lite snyggt så fick veta namn oså. Offret för denna utmaning blev en Anna, student i Flogsta 21 år gammal. Hon vart glad och tog det som en "Måndagskomplimang". / Max Colliander



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0