Giovanni Ribisi - en skådespelare som få

Idag snöade jag in på Savage Garden och främst låten Animal song. Hittade musikvideon på Youtube och i första klippet såg jag någon jag tyckte jag kände igen, Giovanni Ribisi. I den officiella videon är det med klipp en film jag såg för länge sen. Jag gillar filmen jättemycket men såg den bara en gång för längesen. Men nu la jag märke till honom direkt, Giovanni Ribisi en av vår tids bästa skådespelare enligt min mening.

Hans insats i filmen Heaven är oförglömlig, där han spelar så bra mot Cate Blanchett. Sedan hans biroll i Lost in translation där man blir mer arg på honon för hur han beter sig för att inte tala om filmen Avatar där han är briljant! Nu har jag insett att han är en av de viktigare rollerna i i filmen The other sister med och tusan vad jag vill se filmen igen (har den någonstans). Detta inlägg är tillägnat en av de finaste bästa skådespelarna jag vet. Ville bara ha det sagt. // Max Colliander

på max collianders blogg


Kommentarer
Postat av: Madelene

Hans insats i The Other Sister var helt jävla amazing! Han är en fantastisk skådespelare (och The Other Sister var en jättefin film)

2010-08-06 @ 20:25:32
URL: http://iwantnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0