o/lika uppdrag #043

En vacker dag träffade jag bl.a. en kompis som heter Emelie. Hon hade med sig två cd-skivor som jag fick låna. Det var en skiva med Lars Winnerbäck, och en med filmmusik till filmen Almost famous. Jag lyssnade aldrig på skivorna egentligen utan laddade in dom i datorn och sedan från datorn till mobilen. Gick runt och lyssnade en hel dag och ett tag senare böt vi tillbaka.

Emelie fick låna min Kent-skiva Du och jag döden. Det var ett intressant byte eftersom jag inte lyssnar så mycket på någon av musiken jag lånade. Såg filmen för längesen dock och minns att jag tyckte den var helt okej. Winnerbäcks låtar är sköna men låter rätt lika allihop tycker jag. Sett han live och han är bra, men jag är inget fan. Almost famous-skivan var mer "ickemin" stil och vissa låtar var rätt skrikiga men flera var jättebra med. Jag har kvar låtarna och kommer lyssna mer på dom i framtiden. Uppdrag slutfört! // Max Colliander

Uppdrag på Max Colliander Max Colliander Max Colliander bloggen

Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Jag tycker Lars Winnerbäck är himla bra! :)

2010-12-05 @ 22:04:41
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0