Donken-besök

Hej alla mina läsare;p. Efter önskemål kommer här ett blogginlägg om kvällens besök på Mc Donalds. Först gick vi till Gränby där vi mötte Emma och hennes lillebror. Han var riktigt livlig och rolig. Vi skulle till Donken allihopa och sen ville Emmas lillebror leka så vi andra satt och bara umgicks med. Kön var inte lång men ändå rätt seg tycker jag. Jag åt en Big Mc-meny med Plusmeny som jag fick gratis. Eftersom vi inte käkade på Max var man tvungen och välja läsk vid beställning, jag valde en Coca Cola. Glömde säga att jag ville ha utan is så fick som vanligt alldeles för mycket is. På så vis slipper de ge så mycket läsk som annars rymmer i muggen. Maten var jättegod och priset var helt okej för den här typen av mat (skräpmat/onyttig mat).  Vill avsluta detta blogginlägg med en reklamfilm från 1996 som jag gillade jättemycket när jag var liten.
Tack och hej vad jag är mätt nu // Max Colliander




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0