Gott nytt år!

Så har ännu ett år passerat och jag har redan drabbats av gamla vanor när jag skulle skriva under ett papper med namnteckning och datum och skrev "09" direkt, nope nu ska det börja med "10" så stod 100101.

Detta nyår firade jag ihop med Madde hemma hos Emma och Mattias. Vi spelade massa tv-spel, umgicks och käka snask. Närmare tolvslaget drog vi ut i snön till Gränbyparken och såg på fyrverkerier. Årets första fyllekäk på Donken kom strax därefter och sen hamna vi i en lägenhet i Salabacke där jag hamna i en diskussion med en AIK:are, han var rätt sjysst faktiskt ville skaka min hand bl.a :p. Senare mot morgonen knalla vi hem vilket var nära:). Ett kul nyår med trevligt folk, tack alla för att ni förgyllde detta nyårsfirande. // Max Colliander


Gränbyparken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0