Metal Gear Solid 3: Subsistence

Vet inte varför det tog sådan tid att inhandla det här spelet. Lite tid och hitta det begagnat men borde köpt det för länge längesen. När jag spelade MGS3 (Snake eater) första gången för snart ett år sedan hade jag aldrig sett något finare i grafikväg på tvspel. Tyckte det tom slog Final Fantasy X. Kontrollen var toppen, spänningen och storyn alldeles lysande. Musiken är otroligt bra den med och även om jag länge kallat mig MGS-fan var det Snake Eater som fick mig att bli helt såld på serien, så att säga. Jag har sedan spelat om spelet en gång och kommer spela det fler, inte minst för att förstå ännu mer av den i MGS avancerade storyn som hänger ihop mellan alla spel.

Jag har MGS3 Subsistence dårå där Snake Eater ingår, och de två första spelen samt en bonusdisc med extramaterial i form av minispel där de blandar MGS3 med Ape Escape, rätt gulligt. Klockrenast är dock alla de fejkvideor där de driver med sig själva. T ex en kärlekshistoria mellan Naked Snake och chefen på CIA osv. Subsistence är mycket bättre på alla sätt som skiljer spelet åt originalet Snake eater och jag är glad att jag köpte detta kompletta istället för bara Snake eater. Spelet får lätt 10 av 10 i betyg // Max Colliander

Subsistence


Kommentarer
Postat av: Madelene

Haha, videorna är ju underbara :D

2010-01-20 @ 21:44:18
URL: http://iwantnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0