Karaoke

Lillördag 9 juni var det en väldigt trevlig och rolig dag och kväll samt natt då. Jag är glad att vi sket i Vip och vägrade gå dit. Kalas var stängt men jag Madde, Emma, Suzzii och Sophie drog till Etage och höll oss på Karaokevåningen hela kvällen och hade skitakul. Där träffade vi bl.a. Carro (såklart) och Gara och Jonas. Jag sjöng mer än nånsin förut och hade oerhört kul. Värt att påpeka också att när krogvakten tyckte en i sällskapet var lite för drunk löste vi det väldigt bra och jag gick en kort promenad med henne så fick na komma in sen igen:). Sjöng följande på karaoken:

Schools out, Alice Cooper med älskling<3

Någon fransk låt som typ hette "Misra I gagmm" nåt sånt, med en fransyska som hette typ Åd

Båten Anna, Basshunter med ovannämnda Åd

Teenage dirtbag, The Wheatus med Suzzii (alltid ett måste på karaoken:p)

Det gör ont, Lena PH med Suzzii påminde hon om^^

Beat it, Michael Jackson ingen minns med vem jag sjöng jag har frågat runt:p

// Max Colliander

Emma o Madde sjunger vackert-->> På bilden nedan

Tom orkester på japanska, på Max Colliander bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0