Hälsning från Malmö!

Åkte til Malmö igår och efter en sjysst tågresa med massor av musik i öronen hela vägen och gratis mat ankom jag till Malmö Central. Maten på tåget bestod av köttbullar potatis mos och lingonsylt, cola och chokladboll. Efter att ha tagit bussen till Möllan fick jag träffa Koffe o hans tjej som heter nånting då. Sen drog vi och gjorde lite ärenden på stan och gick på pizzeria, inge vidare krubb där inte men var skönt o få i sig mat innan förfesten.

Syrrans klasskompis Sara kom över och det va skittrevligt. Politik/polisförakt/barndomsminnen var väl det som diskuterades i särklass mest:p. Sen promenerade vi till en krog och festa tills klockan blev mycket. Träffa flera av syrrans klasskamrater och annat folk där. Vi har tydligen samma näsa/ögon enligt många:p. Krogen KB (Kulturbolaget) skilde sig rätt mycket från vad jag är van vid, mer om det en annan gång.

Slutligen käkade vi Fafafel och drog oss hemåt. Sov länge och längre än Sara, som påstod att hon sov längre än mig men jag vann(A) för hon ringde typ syrran idag och ville gå på Loppis när jag sov. Ikväll blir det typ Melodifestivalkväll och lite festande tror jag. Och imorgon är det Kent-konserten som gäller, blir skitkul! Tack och hej från ett vårigt Malmö // Max Colliander

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Kul att läsa att ni har det bra. Gratis mat? Hur kom det sig....? Jojo vi vet att du är världsbäst på att sova! Håller tummarna för en häftig Kent-upplevelse ikväll. Ses imorogn kväll :-)

Kram mamma

2010-03-14 @ 17:12:00
Postat av: Madelene

Hoppas du har kul på konserten älskling. Om ungefär ett dygn får jag äntligen hålla om dig igen! <3

2010-03-14 @ 20:41:47
URL: http://iwantnothing.blogg.se/
Postat av: Em

SV: Jajamensan det har fått :)

2010-03-16 @ 14:07:23
URL: http://eothain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0