O/lika uppdrag #016

Kom hem rätt sent natten till idag efter en kväll på krogen (Kalas). Kom på att kläderna jag hade på mig kunde användas till detta uppdrag. Dresscode black & white som gav gratis inträde borde ju liksom duga som "festkläder". Skorna fick dock stanna hemma fick tillräckligt ont av dom ändå. Och uppdraget gäller festkläder inte festskor.

Så gick till skolan i de nyköpta byxorna, och vit skjorta + vit undertröja. Kändes prydligt. En del elever frågade varför jag var sådan klädd, (fyllde jag år?), icke. Genomförde bara ytterligare ett uppdrag. Slutade tänka på klädseln efter ett tag och trivdes t om med att gå klädd så. Blir kanske mer av den klädseln i framtiden även när det inte är dresscode som gäller, får la se. Hur som helst, uppdrag slutfört! // Max Colliander

Max collianders blogg

Kommentarer
Postat av: Julia<3

Heejj:) Vill du vara med och tävla om veckans blogg? isf är det bara att anmäla deejj i min blogg, du har fram tills ikväll 23.59 på deejj!

P&K<3

2010-03-11 @ 16:41:50
URL: http://uaremine.blogg.se/
Postat av: Mamma Mia

Jag tycker att du var jättestilig :)

2010-03-11 @ 22:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0