O/lika uppdrag #011

Köpte fotbollen för ett bra tag sen så passade på nu innan den tappade alltför mycket luft. I hytten på väg till Helsinki blev sällskapet nyfikna på varför jag hade en fotboll i packningen och jag förklarade min plan. Uppdraget utfördes kort därefter, lite på lyret. Gick ut med fotbollen och krockade nästan direkt med en av grannarna mittemot i den trånga korridoren under bildäck.

Jag frågade helt sonika den blonda främlingen om hon ville dribbla men hon verkade inte förstå svenska så bra så jag försökte på engelska. Främlingen var inte alltför positv och var tydligen bollrädd, jag hann göra 1-2 passningar med na innan hon sparkade bollen allt hon kunde och rusade därifrån i panik. Vart lite fail, epic fail som de andra sa sedan. Men hur som helst, uppdrag slutfört! // Max Colliander

Max Collianders blogg Max Colliander Colliander Max

Kommentarer
Postat av: helajnah

haha! ja, vet inte varför de envisas med att ringa mig när jag ändå inte vill ha deras tidning :) jasså så du har varit där, har sett lite av demonstrationen på tv, och är rätt glad för att ja inte är i helsingfors just nu :)

2011-04-02 @ 11:13:23
URL: http://helajnah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0