Chokladbollar

Är den en sak man lärt sig av att onlinesurfa bakrecept så är det att det aldrig blir lika mycket som det står att det ska bli. Panikbakade lite precis och hittade recept på chokladbollar på arla.se. Enligt receptet ska det bli 35 st chokladbollar och på bilden är det ju inte precis jättesmå bollar man ser.

Men gjort är gjort och jävligt goda blev dom, men blev det 35 st? Nja inte riktigt, 25 st då? Nepp. Nu gjorde jag dock visserligen stora så att det gick fortare men av detta recept fick jag 6,5 chokladbollar och jag rullade dom bara lite större än jag brukar. Så kan det bli, så får njuta riktigt ordentligt sen. Hej svej god jul och gott nytt år i förskott eller vad man säger. // Max Colliander


Kommentarer
Postat av: Billy

Haha chokladbollarna var ju gigantiska :D

2011-12-27 @ 12:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0