Melodifestivalen 2011

Så har det nu korats en segrare i Melodifestivalen år 2011, Eric Saade! Jag satt hemma och var duktig under festivalens finalomgång. När det var låtad gjorde jag fint i köket m.m. och mellan låtarna tittade jag för det var mer underhållande med fejk-doktorerna än låtarna ju. Men tror jag gillade tre låtar ändå.

Men stör mig lite på det här med Saade. Asså alla jag känner, o folk ja inte känner ser Saades Manboy som vinnarlåten förra året. Nu vann han istället med Popular som är väldigt lik Manboy för och inte tala om scenframträdandet som var mycket likt. Nu fick han sin rättmätiga vinst som borde kommit redan år 2010.

Tänkte bädda in någon video från årets final men nä, Manboy sitter så friskt mycket mer. Saade till Eurovision i Tyskland, men kan han inte ta med den här låten istället! // Max Colliander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0