Bingo

När jag var liten spelades det en del bingolotto hemma framför tv:n. Så där jätteunderhållande var det aldrig men socialt och lite spännande var det väl. Framåt tonåren köptes rätt mycket lotter men programmet orkade man ju inte titta på utan man slog upp på Internet efteråt och inkasserade de hundralappar som varit vinst. Bingolotterna köptes för att hjälpa laget i om det var isbandyn eller fotbollen jag minns inte riktigt.

 

Tidigare har jag bloggat om lite onlinespel som hazard och poker som jag inte förstått mig så mycket på. Tagit mig en titt på en sida om bingo och den känns åtminstone lite mer lättförståerlig. Men om man ska spela om kontanter är jag nog inte mycket för sidan ändå. Sajten verkar lättöverskådlig och inte alltför mycket blinkande reklam. Att det finns en funktion för skraplotter, online känns ju nästan läskigt sådant ska man väl skrapa med ett mynt tycker jag allt. Jag har aldrig spelat om pengar online och är inte så intresserad heller, men kanske skulle man prova någon gång med en gratisfunktion. Det får framtiden utvisa. Tack och hej // Max Colliander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0