Glädje

Visst är det härligt när livet leker, när fåglarna kvittrar och himlen är blå. Fast för mig är glädje inte bara dessa klyschor. Glädje är lycka, glädje är när man är upprymd mesta tiden och inte låter något hindra en.

Jag är 21 år, och lycklig. Allt surfar på bra i livet nu och som sann optimist känns det underbart, livet. Jobb, kärlek, bostad, familj allt känns bra och utvecklande. Livet rullar på och jag följer med och gör det bästa av den tiden.

Just nu har jag kommit hem och matat i lite mer glädje, i form av en video på Youtube. Såg Where the hell is Matt första gången i våras när jag var i New York med min syster och mor. Musiken, glädjen, dansen ger mig ett leende. Därför vill jag dela med mig av den glädjen även till dig, klicka här:).

// Max Colliander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0