o/lika uppdrag #044

Var förbi New Yorker och handlade en billig vit t-shirt. Funderade lite hur jag skulle lägga upp det där med fördomar och beslöt kort därpå att jag skulle skriva enskilda ord som jag kopplar till fördomar med en svart spritpenna.

Eftersom uppdraget uttryckligen efterlyste att t-shirten skulle vara cool skrev jag som överskrift texten "Les Enfants Terribles - 1972". Till en början blev det jättefult men sedan fick jag lite fason på skrivandet. Jag är faktiskt rätt nöjd med tröjan men tror inte jag kommer våga använda den offentligt, men kanske:p. Uppdraget slutfört, bilder på tröjan slänger jag upp i ett annat blogginlägg. // Max Colliander

Max Collianders blogg, anonwret anonwret Max Colliander COlliandermax MaxColliander Max Colliander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0