Läskfrihet

Nu har jag varit läskfri i 15 dagar och det har funkat fina fisken faktiskt trots värmen, trodde aldrig det skulle vara så lätt som det ändå varit. Självklart har s.k. hemgjord läsk (Sodastream) ochså varit förbjuden. Det har dock blivit ovanligt mycket glass men det har väl med den oerhörda hettan vi har, alldeles för varmt tycker jag och det känns trist och se alla småbarn som sitter vid stranden utan solhatt som är så viktigt. Hunnit med och åka och bada två gånger också helmysigt och trevligt och jag simmar ännu utmärkt märker jag trots värmeböljan. På onsdag, imorgon släpper mitt lilla läskförbud och då ska jag läska mig hela veckan för att överleva, vätska, koffein och socker kommer att behövas.
// Max Colliander

Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Koffein, har du börjat dricka kaffe? Vuxenpoäng...

2010-07-21 @ 15:26:17
URL: http://www.dp-bild.se
Postat av: Max

Haha när, menade Coca Cola:p. Men vart inge av denna paus i läskförbudet jag klarade det faktiskt hela Arvikafestivalen också:D

2010-07-21 @ 20:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0