o/lika uppdrag #049

För att göra det här till en heldag så sattes tio lappar upp kvällen innan så jag inte skulle glömma bort mig. Detta uppdrag handlade ju då om mina fördomar om vad som är manligt och inte. Nu pallade jag inte göra något avancerat utan tog de klassiska fördomarna om manlighet. // Max Colliander
Kortfattat kan dagen beskrivas med bl.a. följande:

Filmen D-day Män och maskiner

Fifa 2004 till Playstation

Gick och handlade öl, en öl och drack öl till middagen

Halsade vad jag drack

Gick runt i långkalsonger och hade fötterna på bordet

Kallade mor för morsan i mobil

Gjorde lite armhävningar och sit-ups

Spellista i mobilen: Ngn våldsam nationalistisk låt, Psycho circus, Den glider in, America,F**k Yeah, Be a man, CC Cowboys, Ya Basta, Gates of Dreamhack, Gasolina ochTerminator 2 Theme. // Max Colliander
Max Collianders blogg Max Colliander CollianderMax Max Max Colliander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0