Prometheus

Prometheus, den omtvistade spinoffen på de gamla klassiska Alien-filmerna med Noomi Rapace i huvudrollen. Jag hade väldigt låga förväntningar på Prometheus då jag hört ganska mycket negativt om den och att den inte alls var en Alien-film. Att detta inte är en traditionell Alien-film har såvitt jag vet ingen ansvarig filmmakare påstått. Jag tycker filmen var riktigt spännande om än rikigt korkad på sina hörn. Men med alla Alien-referenser och det spännade slutet ser jag fram emot en uppföljare som jag inte ska vänta lika länge med att se. En stabil 4 av 5 i betyg. // Max Colliander
 

Kommentarer
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

De som blev besvikna vari regel de som hade förväntat sig en alien film, och då få de bara skylla sig själva. Har man inte gjort sin läxa så vet man inte vad man har att vänta sig. Detta är inte alien, det är väg mot alien och precis som dig så tycker jag om filmen.

2014-01-23 @ 00:50:57
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0