Pirates of the Caribbean: The curse of the Black pearl

Så har man sett filmen Pirates of the Caribbean, den första av fyra.
Jag visste egentligen ingenting om filmen mer än det lilla jag fått genom Playstation 2-spelet Kingdoms Hearts 2 samt bio-trailers.
 
Jag lät bli att läsa baksidetexten på dvdfodralet så hade alla sinnen öppna. Humorn i filmen är barnanpassad och det störde mig lite då flera actionscener plötsligt blev oseriösa men nu är det ju en komedifilm med. Filmens soundtrack är superbra. En enskild scen i filmen är fruktansvärt snyggt gjord och i sin helhet sticker filmen ut tycker jag och det i positiv bemärkelse. Men mer än 3 av 5 i betyg blir det inte. // Max Colliander
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Och därefter blir de bara sämre och sämre.

2014-03-25 @ 20:07:54
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0