O/lika Uppdrag #001

Ritade teckningen i maj, men uppdraget gjordes inte förrän torsdagen den 29 juli. Klockan 17.30 på 8:ans buss överlämnade jag den fina teckningen med en liten hälsning på baksidan till en person på bussen. Fanns ju inte tillfälle och fråga om namn och ålder men hon var kanske 20 år, brunett och hade en blå jacka.

Jag förklarade att jag ritat teckningen och ville ge dej till henne. Hon tog emot den och sa tack, om än rätt osäker i sin blick. Såg sedan när bussen åkte förbi mig på trottoaren i city att hon höll i den, så den slängdes ju iaf inte direkt:). Har en bild på teckningen som kan vara kul och spara. Uppdrag slutfört, / Max Colliander

på Max Collianders blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0