O/lika uppdrag #025

Det här uppdraget låter ju egentligen väldigt enkelt. Jag har dock valt att inte räkna då jag säger till min flickvän att hon har fantastiskt hår och heller inte bara säga det till någon som är yngre än mig utan väntat ett tag på rätt tillfälle och någon som jag inte känner så bra heller så det blir lite speciellt ändå. Menar, jag har flera kompisar som både är yngre och har fantastiskt hår men utmaningen ligger ju lite i då det är första gången man träffar personen.

Så det var en lillördag strax före skolavslutningen som vi var på förfest och sedan utgång på Etage hela kvällen med massor av karaoke och gott umgänge och goda drinkar. En person i kretsen var ny för mig och hon var väldigt trevlig och rolig. Hon hade dessutom rätt ovanligt hår som var fixat och färgat så jag sa flera gånger under kvällen till Suzzii att hon hade fantastiskt hår. Jag menade det, och hon vart jätteglad av att höra det. Så ja, uppdrag slutfört! // Max Colliander

Max Colliander bloggen

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha var det Suzi på boland? haha ooh vad bra :D

2010-12-27 @ 05:52:07
Postat av: Anonym

Japp de va de :), innan man lärde känna dig då

2010-12-30 @ 23:31:51
URL: http://[email protected]
Postat av: Max Colliander

Japp de va de :), innan man lärde känna dig då

2010-12-30 @ 23:32:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0