Ett annat sätt att vakna på

Visst finns det många sätt att vakna på, och jag kan sålla mig till de människor som nu väckts genom att någon slängt ett glas kallt vatten i ansiktet när man legat och sovit. Det var i våras när jag tillsammans med Jon, Sandrah och Leo reste med färjan till Helsingfors som jag sedan somnade i en soffa, i Helsingfors då inte på båten där vi hade hytter.

Plötsligt vaknade jag av ett glas med vatten i ansiktet och en Sandrah som skyndade därifrån. Jag blev klarvaken och folk skrattade, jag med. Hon var nog lite orolig att jag kunde bli arg men jag bjöd på det. Kul värre och vaknade till gjorde man ju verkligen. // Max Colliander

En skitkul resa och dansgolvet ägde vi också. Max Collianders blogg Max Colliander
(party på Finlandsbåten på vägen hem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0