Grönsaksgratäng med korv

Detta recept var det en del uppskattningar till men det rullade på bra ändå. Hade för första gången både vitlök och en annan lök i samma måltid dock hackade i små bitar. Det var också första gången folie surrades runt formen som maten låg i. Resultatet av veckans rätt blev jättegott på alla sätt och vis. Fast så mycket gratäng blev det inte utan mer som soppa. Helgott hursom. // Max Colliander

MAx Collianders blogg på Max Collianders blogg

p.s. Tack Lisa som hjälpte mig och hitta de sista ingredienserna när jag handlade på Coop Gränby:D

Kommentarer
Postat av: RastaAsta@soclog

Haha ja.. bärhjälpen är Stefan som ogillar att jag bär tunga grejer :) men för hela flytten hade jag tillräckligt med hjälp.

2011-02-06 @ 13:58:36
URL: http://RastaAsta.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0