Kent - Stockholm

Så har man varit på Kent sista Sverige-spelning under sommarturnén 2012. Kom dit rätt sent med en vän men vi fick relativt bra plats i publiken ändå. I Stockholm var det betydligt fler i publiken än de tidigare konserterna i sommar jag varit på och två stora skärmar fanns på sidorna så de hade kameramän som sprang runt på scen.
 
När konserten väl satte igång med Klåparen droppade det från himlen och Jocke kommenterade att regnet följt med under hela turnén, att de tänkte det som en effekt. Men så farligt var det inte med vädret och jag hade ju skor på mig vilket inte vännen hade.
 
En låt de berättade mycket om hur den kom till oså var 747 annars var det mesta bekant även om de blandade om lite bland låtarna.
Konserten nådde sin topp när de körde två bonuslåtar innan avslutningslåten och de två , Elever och Cowboys har jag lyssnat väldigt mycket på sistone och nu fått in alla Kent-album i mobilen.

Ett riktigt fint avslut på en toppenturné och jag tycker de fyra biljetterna för Eskilstuna, Uppsala, Oslo och Stockholm var väldigt värt. // Max Colliander
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Simpaan

Kärlek<3

2012-12-31 @ 13:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0