Blade Trinity

Var mer en slump att jag såg denna film, vi hade just spelat klart Mario smash brothers tror jag det hette. Hur som helst. Under hela filmen spekulerade vi om det här var del två eller tre i serien men antog att det var trean med anledning av titeln. För kanske 6 år sedan såg jag Blade (ettan) och alltså inte sett tvåan än.

För att vara en del tre av en film tycker jag den var riktigt bra faktiskt, väntade mig att det skulle kunna vara världens kalkon men gillade skådespelarna, stämningen och ja allt var bra. Utom han som spelade Drake då, han borde spelats av någon annan. Filmen är snabb, snyggt gjord och har bra flyt och blir lite sugen på att se de andra Blade-filmerna nu. Blade Trinity hade jag inga direkta förväntningar på så mina förväntningar uppfylldes med råge, en bra film helt enkelt. // Max Colliander

Trinity

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0