Sånt där test liksom...

Gjort en liknande grej förut, kan va rätt underhållande faktiskt. Gör det gärna du med.

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till 10 och det som står i sms:et.
4. Gör samma på varje fråga.


Vad skulle du säga om din flickvän var otrogen?
Skriv med mig :)


Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Har jag gjort dig nåt?


Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Haha förlåt och tack :p ska ha påsen som är kvar imorn när gästerna kommer :o oj lyx


Vilket sms blev du mest berörd av?
Tjena har du lust o möjlighet o prata? / Carsten


Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Inget so far vad jag vet :D va har ni för planer?


vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Nej jag kan inte heller :( Hörru vad ska du och madde göra på fredag? Tänkte om ni ville va med och baka pizza med några till

vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Svara då du vet, så ser vi...

 // Max Colliander

 

 


Kommentarer
Postat av: Leo

Haha rolig grej! Tror jag kopierar direkt ;) eller kanske imorgon...



Gillar mest svaret på frågan om du vann en miljon, du skulle baka pizza alltså! För att fira då eller?? ;)



Ha det fint. gonatt gonatt

2009-11-19 @ 01:29:48
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Madde

Typiskt dig att köra på dina kompisar -__-

2009-11-19 @ 21:18:38
URL: http://iwantnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0