Johan Falk - National Target

Såg flera av dessa filmer irad o har säkert lite svårt o se skillnad på dom nu. Men seriöst, Joel Kinnaman är så satans jävla bra skådis i det hangör i filmen precis som i första o andra filmen. Framför allt i den första han är underbar biroll, eller huvudroll? Nästan så.  Filmen handlar om att en knarklangning  äger rum o lite annt, aja jag kan inte skriva så mycket mer nu. En jävligt bra svensk polisfilm och jag älskar verkligheten i filmen, och Kinnamans insats. Sedan har jag "identifierat" ytterligare en grabb i det kriminella gänget som är riktigt cool. Se serien av Johan Falk-filmer, tänk dig att allt är en sann berättelse. Och ta till dig, känn!. Tack för mig denna gång // Max Colliander
cool film. skrivet av max colliander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0