Lego Star wars: The video game

Det första Lego-spel jag spelat och det första Star wars av massor som jag tyckt varit riktigt bra. Man spelar igenom episod 1-3 och allt är i legoformat. Bortsett från att spelet är väldigt gulligt gjort så är det också väldigt troget filmerna och mellansekvenserna som det skojas med är mer eller mindre exakt som scenerna i filmerna rätt kameravinklar osv. Detta spel är lite kort tycker jag och andra gången man spelar det kan man av taktiska skäl vänta med och köpa fler karaktärer och Extra-saker så man får det bästa direkt vilket förstör underhållningen lite. Att spela två spelare är toppenkul och är man som jag ett Star wars-fan och vuxit upp med det, samt vuxit upp med lego så är detta spel något jag verkligen rekommenderar. En stark 4 av 5 i betyg. // Max Colliander

Max Colliander bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0