Transformers

Såg filmen igårnatt med Emma. Jag tycker filmen var spännande men väldigt förutsägbar. En typiskt amerikansk film med den klassiska manliga tönten som man redan inledningsvis förstår kommer få den snygga, tuffa tjejen. Själva Transformers, eller de goda då, Autobots tror jag de heter är väldigt charmiga och har varma personligheter. En del humor slinker med i filmen med. Jag tror Transformers är mer en barnfilm även om alla är ungdomar och vuxna i den. Hade nog gillat filmen mer för många år sedan. Musiken är dock riktigt bra, ska fixa den till datorn:). Men en stark 3 av 5 får den i betyg. Kan tänka mig och se den igen // Max Colliander

På Max blogg Max Colliander CollianderMax Max Collianders blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0