Filmcitat

För några veckor sedan satt jag med en penna i hand och ett papper framför mig. Så jag gjorde något konkret av det helt enkelt och skrev upp olika filmcitat jag kom och tänka på. Nu ska pappret till pappersinsamlingen och citaten hit till bloggen. Tror jag avstår från och skriva från vilja filmer citaten kommer ifrån, men det märks nog att jag sett mycket på American Pie-filmerna.

The greatest thing you ever learn, is to love and be loved in return

May the force be with you

Wipe them out, all of them

One time at bandcamp...

There´s always a bigger fish

Life is like a box of chocolates, you never now what you get

Hasta la vista baby

Run Forrest run

To infinity and beyond

Stupid is as stupid does

I see dead people

Fight terror with terror

Always look on the bright side of life

No place to hide/hideo (ok det är ett tvspel)

Everything that has a beginning, has an end

Stop try to hit me and hit me

My friends call me Nova, like Casanova

Suck me, beautiful

I kind of glued myself, to uh, myself

My mother always talked a lot about the sky

 - I´m the Shermanator, a sophisticated sexrobot sent back through time to change the future for one lucky lady
 - I am lucky lady?
 - Yes Nadia. You have been targeted, for Shermanation
 - Oh fuck me geek
 - Affirmitive!
 - No way!

Spiderpig spiderpig do whateve




Kommentarer
Postat av: Ida

det är ju "JUST to love and be loved in return" har min vägg inte lärt oss nånting? haha

2010-02-24 @ 00:05:19
URL: http://idacolliander.blogg.se/
Postat av: och nu finns den inte kvar :-( målades över igår så nu är det bara vitt vitt vitt och inget mer att lära där. Hälsningar från "antiklottermaffian"

2010-02-28 @ 12:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0