Final Fantasy X

Final Fantasy tio, utspelas i Spira med Tidus i huvudrollen. Spelat spelet ett antal gånger och det är lätt beroendeframkallande. Gillar verkligen minispelet Blitz ball vilket man kan sitta flera timmar i sträck med. Ett jättebra spel som var det i särsklass bästa jag någonsin spelat innan Playstation 3 och Metal Gear Solid-spelen passerade. Musiken från FFX är jättefin och är tack vare spelet jag upptäckt lite japansk popmusik kan man säga, lyssnar på låtarna till vardags med. Orkar inte skriva mer nu kom nyligen hem från Stockholm, bye // Max Colliander

Max Collianders blogg


Kommentarer
Postat av: Madelene

Det här har inte så mycket med inlägget att göra, men jag tänkte bara säga att jag älskar dig!



...Jag borde spela klart FFX någon gång.

2010-02-03 @ 13:12:00
Postat av: Anonym

du e sööööt! :) ville bara säga det hehe.

2010-02-03 @ 15:09:07
Postat av: Anonym

och jätte snäll

2010-02-03 @ 15:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0