Länder jag besökt

Satt för ett tag sen och skrev en lista på de länder jag varit i. Tänkte slänga pappret nu så skriver det här i alla fall.


Sverige - Givet, bor här

Grekland - Två gånger på semester med familjen

USA - Var i New York typ en vecka med syster och mor 2009

Norge - Var i Norge över en helg, skitkul gäng var vi

Finland - Varit där typ 4-5 gånger kanske men bara på kortvisiter, senaste gången glömmer man Aldrig, för att inte tala om båtresan dit och hem:p

Danmark - Varit där tre gånger som jag kommer på nu direkt, första gången 2002 utan föräldrar de va rätt oroliga minns jag:p

Bulgarien - Semster med familjen

Spanien - Semester med familjen, tågluff

Tyskland - Semester med familjen, tågluff (besökte Berlin) och sedan en klassresa till Lubeck

Frankrike - Semester med familjen, tågluff

Marocko - Semester med familjen, och en annan familj

Jamaica - Semester med familjen

Nederländerna - Var där över en helg, skitkul och intressant.

På väg till Stavanger, på Max Collianders blogg
(Bild tagen under färden mot Stavanger/Norge. Fanns massvis med bilder jag ville ha men denna fick det bli. Kalle ser på och Samuel doppar huvudet i en av fjordarna, riktigt vacket var det och bila genom där) // Max Colliander

p.s. Jag glömde ju Estland - Var där över en dag med familjen. // Max Colliander

P.s. Kollade detta inlägg nu 31 juli 2010 och ser ju att Storbritannien saknas. Varit där med :p


Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Hej i Danmark har du även åkt på husvagnssemester med familjen innan du åkte dit själv... Vi hörs, Kram

2010-02-25 @ 19:40:09
URL: http://www.dp-bild.se
Postat av: Mamma Mia

Mmmm och tänk vad många ställen jag har fått vara med på :-) Det har varit ett rent nöje att semestra med unge herrn......vill gärna återupprepa den där sista fast på annan plats.....Kram mamma

2010-02-28 @ 12:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0