Besökte Kramfors i 6 dagar

Var med Madde i Kramfors ca en vecka och vi hann med mycket tycker jag. Släktmiddag i Ö-vik, skriva insändare som kom med i Tidningen Ångermanland, totalt tre stycken skrev vi och alla publicerades. Sedan hann vi med två kvällar på Kramfors stadsfest och träffade Jason, en barndomskompis till Madde. En tur till Sundsvall hann vi också med även om den blev rätt fail.

Kring Kramfors stadsfest festade vi en del och såg bl.a. Nationalteatern live på torget. Under kvällen när jag var inne på betal-området för att köpa en snygg tröja tappade vi bort varann och helt plötsligt hade jag fått en massa sms:p, som jag knappt hann svara på:

Madde: Kom då!
Madde: Vi är vid break dance
Madde: Var är du?
Madde: Gå till där man kissar
Jason: Kommer inte du?
Madde: Kisstället. Kom?
Jason: Kissa.. :p
Jason: Vart är du?

Kramfors stadsfest 2010, Max Collianders blogg
// Max Colliander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0