En skön em.

Var ett tag sen denna bild togs tror jag. Men en härlig och lugn dag vare allt. Sov lite för länge och men hann i lugn och ro göra mig i ordning och cykla ned på stan där några ärenden väntade bl.a. fyllde jag på mitt pendlarkort Sthlm/Uppsala.

Sedan besökte jag vårdcentralen och astmakontroll. Mådde lite illa efteråt men sköterskan var jättetrevlig och snacka med oså . På hemvägen besökte jag gamla goda Coop i Fålhagen och handlade lite krubb. Det var lika tomt som jag minns det men alla hyllor var omplacerade och jag kände mig inte hemma, allt var bättre förr så äre ju alltid:p, även Coop Fålhagen var bättre och kändes trevligare förr i tiden.

Väl hemma hade det kommit post och ett paket från en Traderabjudning. Metal Gear Solid 2 Substance. En ny version av Metal Gear Solid 2 Sons of Liberty med massor med bonusmaterial nya scener m.m. Kände mig hungrig så eftermiddagen bestod av nudlar, mjölk och godis o satt o spelade tvspel (Final fantasy 13). En riktigt skön eftermiddag i ensamheten. Senare kom älskling hem från jobbet såklart<3

på Max Collianders blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0