Hyperslow Web

Ja, så har det varit några dagar nu och därför har jag inte kunnat lägga upp de blogginlägg jag velat. Har helt enkelt för segt Internet för att kunna logga in på div. communitys och kopiera texter jag skrivit för och lägga upp här. Tänkte skänka 4 kr till BRIS också men deras hemsida var för seg för det här Internet så får väl "hitta låten" utan och betala dom 4 kronorna då:S. Aja fett drygt iaf. Beror nog på att datorn bytit plats och därför kommer för långt från det trådlösa Internet. Kort om idag annars då:

Var i skolan, fattat lite beslut om viktiga papper där. Sen tog det lång tid och sen fick jag skynda till station och åkt tåg till Stockholm och t o m tunnelbanan var ju sen (eller ja totalt avspärrad då) hade hänt någon olycka. Läskigt då men men. Tog tunnelbanan till Hötorget och sedan mot Hagsätra för att kringgå avspärrningarna, gick smidigt. Kopplade av på tåget och under promenaden hem med bl.a. "Metal Gear Saga" i vänster öra.

Nu ska jag borsta tänderna, god natt god natt! // Max Colliander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0