I rymden finns inga känslor

Såg filmen på bio med älskling, far och Afsar. Hade rätt höga förväntningar på filmen och kan säga att den med råge övergick mina förväntningar. Den är så fruktansvärt charmig, gullig och happy-feeling känsla liksom och samtidigt unik. Men ändå allvarlig vilket såklart är bra. En film som verkligen har glimten i ögat och ett manus på toppennivå och skådespelare som är jättebra.

Den där känslan efter en film att "åh den där scenen var ju bara för klockren" fanns efteråt och den fanns i fler scener än jag höll koll på. Ett riktigt bra betyg alltså. I sin helhet är filmen inte den bästa jag nånsin sett vilket jag läst andra blogga om. Men en självklar 5 av 5 i betyg och jag kommer verkligen se den igen. // Max Colliander
I rymden finns inga känslor. På Max Colliander Colliander Max Max Max Collianders blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0