Slut på bojkott

Sedan maj 2010 har jag bojkottat filmindustrin och inte köpt filmer nya så bolagen direkt fått pengar. Men efter nästan ett års bojkott fick jag väl ge mig idag. Var egentligen inte på väg till Rocks men svängde förbi där ändå.

Fick syn på ett bekant ansikte och visst var det Cloud, huvudrollen i det gamla klassiska tv-spelet Final Fantasy VII. Filmen jag nyss fått tag på har jag känt till länge och antagit att jag aldrig kommer få se då den såvitt jag minns aldrig skulle släppas på den europeiska marknaden.

Handlingen i denna animerade film ska utspela sig efter själva tv-spelet men jag har inte sett den en och med mina förväntningar lär jag ju bli besviken iaf:/. När jag såg att den endast kostade 99 kr dessutom föll jag. Idag har jag köpt en film och så var det med det:p, hoppas bara den är bra nu:D. // Max Colliander
Max COllianders blogg Max Colliander Colliander Max bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0