Pussel

Pussel är det väldigt sällan jag ägnar mig åt. Har ett Pettson & Findus-pussel på 99 bitar som jag haft sedan jag var väldigt liten så har säkert lagt det massvis med gånger. De gånger jag plockar fram pusslet så kollar jag heller inte på omslaget. Har visserligen två Bamsepussel med väldigt få bitar, finns dock lite intressant historia på baksidan av de pusslen.

Av ren impuls när jag handlade på Clas Ohlson tog jag också och köpte ett 1000-bitars pussel. Många timmar har gått åt och typiskt nog är en bit borta men 999 bitar lades i alla fall. Jättekul faktiskt kommer nog köpa fler pussel i samma stil snart. // Max Colliander
Max  Collianders blogg Max Colliander Colliander Max Max COlliander

Kommentarer
Postat av: Miva

När jag besöker stockholm nästa gång (vilket är väl innom relativt snar tid) så får vi lägga pussel :D Mitt på stan!

2011-07-27 @ 21:50:41
URL: http://cherrybell.blogg.se/
Postat av: Andreas

Snyggt :D

2011-08-11 @ 12:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0