Nationaldagen 2011

Så har nationaldagen kommit och passerat. Tycker det var skönt med en ledig dag så helgen blev lite längre. Eric Saade uppträde i stan men kändes inte särskilt pepp. Är ju bara två låtar jag hört ändå, skulle säkert ha varit alldeles för mycket folk och trängsel och hans publik är kanske i stil med Darins vilket jag minns kunde vara rätt drygt. Nu har jag dock aldrig varit på en konsert för att se Darin men det var flera andra som uppträdde efteråt jag ville se.

I stället blev det en riktig hemmadag och lyxade till det med massor av läsk och hemkörd pizza. Riktigt gott vart det. // Max Colliander

Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Mors! Jag var ju där i den otroliga trängseln vid Eric Saade för att få några bilder. Runt scenen så täcktes utsikten av ett hav av barn runt 6 år på föräldraaxlar. Hans repertoar verkar högst begränsad och han har mig veterligt inte skrivit något själv, alltså enligt mina principer ingen riktig artist (ännu så länge). Ha de gott / DP

2011-06-07 @ 17:48:31
URL: http://dpbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0