Black swan

Natalie Portman är en skitbra skådis tycker jag men var ändå lite tveksam inför denna film eftersom jag inte är så förtjust i skräckfilmer, behövde dock inte gå själv och se den.

Filmen handlar då om Nina som dansar balett på typ elitnivå och pressas allt hårdare för den tuffa rollen som både den vita, och svarta svanen i en stor show. Psykologiskt är detta en riktigt bra film i klass med A beautiful mind.

Skådespelarna är bara bra och storyn med. Är väl dock just de där scenerna som får en att hoppa till jag inte gillar. En del har kallat filmen för drama, andra thriller och ibland rysare. Jag tycker definitivt den är och klassa som en rysare:p. Men 4 av 5 i betyg får den även om jag inte tror jag kommer se den igen. // Max Colliander
Recension på MAx Collianders blogg. Max Colliander personliga blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0