The Terminal

Såg The Terminal hos Sarah en kväll nyligen. Filmen handlar om en man som fastnar på en stor flygplats i USA då han inte kan resa hem och inte kan få tillträde till USA heller. Han blri fast på flygplatsen och lär sig leva där med allt vad det innebär. Vad jag hört är storyn sann och det är ju fascinerande och Tom Hanks gör en toppeninsats som huvudrollen i denna ovanliga och mysiga film.

Filmen var inte precis som jag tänkt mig och det är väl en blandning av drama och komedi men det är riktigt underhållande och se hur han klarar sig. Arbetar, tjänar ihop pengar och får vänner och ordnar mat medan flygplatspersonalen står mållösa för hur de ska agera. The Terminal är en riktigt bra film och det vore kul och se den igen, 4 av 5 i betyg. // Max Colliander

Max Collianders blogg Max Colliander


Kommentarer
Postat av: wanja

Det var inte igår!

lääägeet baah?? :) träffade din pappa på mitt jobb! Jag finns i hans kamera, men dock i en trött version med påsar under ögonen.... Hah :)

msg me

2011-10-20 @ 04:10:17
URL: http://wanjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0