Trevlig väntan på bussen

Ett tag sedan nu, på Kanelbullens dag typ den 2 oktober är det va? Så i alla fall köpte jag hem kanelbullar och i väntan på bussen tog jag upp en bulle och började äta av den, helgod. Två kvinnor kom förbi och satte sig och en av dom uttryckte tydligt och besviket hur hon glömt köpa kanelbullar idag och de kollade mot mitt håll (ja kanelbullen verkligen doftade kanelbulle).

Bussen kom inte på kanske tjugo minuter och det var bara vi tre som satt där och social som jag är sade jag väl nåt tillbaka och började prata med dom. Det hela blev en mycket trevlig väntan på bussen och vi diskuterade allt mellan himmel och jord. En av dom var lite äldre än mig förstod jag och så mycket mer av själva pratandet pallar jag inte skriva nu. Trevligt i alla fall och trevligt att ingen rökte heller. // Max Colliander

Kommentarer
Postat av: Madde

Fjärde är det ju!

2011-11-03 @ 22:55:21
Postat av: Max Colliander

Jag skrev ju faktiskt "typ", just för att jag var osäker ^^

2011-11-04 @ 15:48:07
URL: http://maxcolliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0