Lego: Lord of the rings

Ännu ett Lego-spel i mängden, denna gång är det Sagan om ringen-filmerna som står på tur. Personligen är jag inget fan av SOR (Sagan om ringen) men har sett alla filmer och de är ganska bra. Spelet som jag spelat på Playstation 3 bjuder på lite nya funktioner men tycker man inte om de tidigare Lego-spelen gillar man nog inte det här heller.
 
Alla tre filmerna i SOR-trilogin ingår och spelet har en öppen värld man kan rida, springa och teleportera runt sig i. Flerspelarläget är guld värt och detta hade kunnat vara ett väldigt bra spel, om det inte var för alla buggar och idiotiska tekniska fel det bär på. Tyvärr verkar det som att buggar i tv-spel bara blir fler nu för tiden om det sedan beror på att spelskaparna hetsar ut spelen för att tjäna snabba pengar eller ej vet jag inte.
 
Men det faktum att spelet på sina håll buggar fast och kameravinklar och annat gör att man kan försöka nå en lian i en kvart utan att lyckas gör att flera delar i spelet bara är dryga och jag tappade lusten att få alla troféer. Spelet får 2 av 5 i betyg. // Max Colliander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0